25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Dodatkowo, żeby móc podróżować po torach naszych południowych sąsiadów niezbędne było wyposażenie pociągów w czeski radiotelefon oraz czeskie urządzenia bezpieczeństwa (MIREL).
- Testy naszych pięcioczłonowych EZT w Czechach były niezbędne, jeżeli chcemy jeździć po tamtejszych torach. Głównym celem było sprawdzenie kompatybilności pojazdów z czeską infrastrukturą. Testy zakończyły się sukcesem, co cieszy zwłaszcza, że testy były nadzorowane przez Drážni úřad (czeski organ ds. bezpieczeństwa) oraz SŽDC (czeski narodowy zarządca infrastruktury) – podkreśla Piotr Malepszak, wiceprezes zarządu Kolei Dolnośląskich.
- Współpraca z naszymi czeskimi partnerami układa się wzorowo, dlatego postanowiliśmy pójść za ciosem i zaproponować naszym pasażerom kolejne połączenia. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych pojazdów Kolei Dolnośląskich pasażerowie zyskują nie tylko nowe możliwości podróżowania, ale również większy komfort – zauważa Jerzy Michalak, członek zarządu województwa dolnośląskiego.
Obecnie Koleje Dolnośląskie realizują dwa połączenia z Czechami: Jelenia Góra – Trutnov oraz Szklarska Poręba – Liberec . Od nowego rozkładu jazdy pasażerowie będą mogli dodatkowo skorzystać z pociągu relacji Wrocław Główny -Kłodzko – Lichkov.
Natomiast od 28 kwietnia na podróżnych czeka nie lada gratka, dzięki współpracy z czeską spółką GWTR uruchomione zostanie weekendowe połączenie Wrocław Główny – Adršpach. Dzięki temu mieszkańcy regionu będą mogli odwiedzić słynne czeskie Skalne Miasto.