25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Tunel, który powstanie będzie miał 2290 m długości. Nawy główne tunelu, ze względu na duży przekrój poprzeczny, będą wykonywane metodą górniczą NATM ( Nową Austriacką Metodą Tunelowania).
Będzie to najdłuższy w Polsce tunel drogowy drążony w skale wykonywany tą metodą. Będzie to zarazem najdłuższy tunel pozamiejski. W ramach inwestycji postanie centrum zarządzania spełniające rolę centrali kontrolującej i sterującej zainstalowanymi w tunelu systemami, wyposażone w pełną automatykę systemów i urządzeń czuwających nad bezpieczeństwem użytkowników drogi. Od strony Sadów powstanie lądowisko dla Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Nawy tunelu połączone zostaną ze sobą 9 przejściami ewakuacyjnymi, które rozmieszczone zostaną co 250 metrów. Co 125 metrów usytuowane zostaną punkty alarmowe, w których umieszczony będzie m.in. telefon SOS, natomiast co 250 metrów przewidziano hydranty nadziemne dostępne dla służb ratowniczych na wypadek gaszenia pożaru.
Tunel będzie obiektem dwunawowym, w którym w każdej nawie zapewniony zostanie jednokierunkowy ruch na dwóch pasach ruchu.
Najdłuższy pozamiejski tunel w Polsce TS26 wybudowany w ramach dolnośląskiego odcinka drogi ekspresowej S3 ma zostać oddany do użytku w w drugiej połowie 2023 roku.