25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Dzisiejsi Europejczycy są coraz częściej zmęczeni tym, co daje im rodzima motoryzacja. Auta europejskie stają się powoli tak przewidywalne, że mieszkańcy Unii zaczynają rozglądać się za zupełnie innymi projektami. Nic więc dziwnego, że po europejskich drogach porusza się coraz więcej pojazdów z Japonii i Korei. Niemniej również i one są dość zbliżone do modeli europejskich, różniąc się od jedynie kształtem maski i poszczególnymi podzespołami.
W przypadku aut amerykańskich jest zupełnie inaczej. Z reguły są to modele konstruowane według całkowicie innych założeń. Samochody z USA to modele projektowane "na bogato", w przypadku których nikogo już nie dziwi pojemność silnika na poziomie 2.0 i więcej. Poza tym auta ze Stanów to konstrukcje, które niegdyś były uważane za prawdziwą ikonę motoryzacji. Dziś na zakupie takiego pojazdu można dużo zarobić, aczkolwiek również i tu należy inwestować z głową.
Nie ulega wątpliwości, że transport auta z krajów Unii Europejskich jest dużo tańszy, niż w przypadku USA. Aby to zrozumieć, nie trzeba wcale skomplikowanych obliczeń! Wystarczy tylko wziąć pod uwagę fakt, że auta z USA mogą być transportowane wyłącznie drogą morską. Owszem - droga lotnicza również wchodzi w grę, ale jest ona nieporównywalnie droższa. Pewnym ograniczeniem przemawiającym na korzyść transportu paneuropejskiego jest też kwestia prawnych opłat dodatkowych, których we Wspólnocie po prostu... nie ma. Dla porównania, osoba sprowadzająca auto z USA musi opłacić cło, VAT, a także szereg opłat związanych z obsługą transportu w porcie. Mimo to, przewóz aut ze Stanów Zjednoczonych może być opłacalny. Dlaczego?
Amerykanin chcący odsprzedać swój samochód tzw. osobie trzeciej, będzie - w domyśle - kierował swą ofertę do innego Amerykanina. Między innymi właśnie dlatego sprzeda on auto w miarę sprawne i w stosunkowo niskiej cenie. Oczywiście na ten stan rzeczy wpływ mają nie tylko względy narodowościowe, czy też wspólnotowe, ale też i finansowe. Nie da się ukryć, że społeczeństwo amerykańskie zawsze było bogatsze od Europejczyków. I właśnie dlatego (w przeciwieństwie do nich) nie winduje ono cen sprzedawanych aut.
Zgodnie z tą dość popularną w USA zasadą, Europejczyk może zakupić dobre auto w USA i to za stosunkowo niewielką cenę. To z kolei oznacza, że pod względem kwotowym, taka inwestycja opłaca się znacznie bardziej, aniżeli zakup takiego samego modelu w warunkach gospodarczych Unii Europejskiej.
Kupując i sprowadzając auto ze Stanów Zjednoczonych, trzeba liczyć się z faktem, że związane z taką inwestycją koszty, będą stosunkowo wysokie, a składać się na nie będą następujące wydatki:
Jak wygląda to w przeliczeniu na złotówki? Specjaliści wskazują, że osoba kupująca auto warte 10 000 USD, będzie musiała łącznie zapłacić za niego około 65 000 złotych. I choć na pierwszy rzut oka jest to dużo, to jednak trzeba liczyć się z faktem, że analogiczne wozy kosztują w Europie około 80 000 złotych. Oznacza to, że na takiej transakcji zyskuje się "na czysto" aż 15 000 złotych.
Od razu trzeba zaznaczyć, że samodzielne sprowadzanie auta z USA po prostu się nie opłaca. Korzystając z pomocy pośredników takich jak np. Usaimport.pl, można zyskać nie tylko pieniądze, ale też i czas. Co więcej, cała transakcja zrealizowana będzie bardzo szybko i to ze szczególnym nastawieniem na zadowolenie Klienta. Trzeba też liczyć się ze wsparciem merytorycznym ze strony specjalistów, którzy pomogą swemu Klientowi w doborze optymalnego, a zarazem taniego auta.
Podsumowując, choć sprowadzanie aut z USA może wydawać się karkołomne, to dzięki wsparciu specjalistów odbywać się ono będzie szybko i sprawnie.