Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jakość i wrażenia podczas jazdy – na to stawiają Polacy
Autor: reklama(lca.pl) - 2023-04-03 07:11:53
Zmieniające się trendy związane z doborem dodatkowego wyposażenia samochodów skłaniają producentów motoryzacyjnych do nowego podejścia w tym zakresie. CUPRA przeanalizowała dane sprzedażowe dotyczące polskich klientów, z których wynika, że 56% osób, które w ubiegłym roku wybrały model Leon, zdecydowało się doposażyć swój samochód w system BeatsAudioTM.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj

Cupra - Foto: materiał prasowy WP(lca.pl)
• Prawie 60% kierowców CUPRY Leon wybiera nagłośnienie klasy premium system BeatsAudioTM, a ponad 40% decyduje się na sportowe doświadczenie, wybierając fotele kubełkowe.
• Blisko 70% klientów doposaża ten model także w pakiet wspomagania jazdy XL z Navi System+.
• Standardowa wersja CUPRY Leon została uzupełniona m.in. o nowy wariant napędowy (Mild-Hybrid 1.5 eTSI, 150 KM), skrzynię biegów DSG, asystenta świateł drogowych, zintegrowane tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami, dyfuzor zderzaka tylnego w kolorze karoserii i 18-calowe felgi aluminiowe
w kolorze czarnym ze srebrnymi elementami.

Jeszcze więcej polskich klientów (68%) wybrało pakiet wspomagania jazdy XL z Navi System+, w skład którego wchodzi m.in. predykcyjny tempomat, asystent świateł drogowych High Beam Assist, systemy rozpoznawania znaków drogowych i monitorowania martwego pola oraz łopatki do zmiany biegów przy kierownicy. Dla 43% istotnym elementem wyposażenia były także podgrzewane fotele kubełkowe z elektryczną regulacją fotela kierowcy.

Uwzględniając preferencje i wysokie oczekiwania swoich klientów, marka zdecydowała się na produkcję nowej wersji modelu, wyposażoną w silnik z technologią Mild-Hybrid 1.5 eTSI o mocy 150 KM. Dodatkowo, dzięki bogatszemu wyposażeniu standardowemu, nie tylko poprawiono komfort i bezpieczeństwo pasażerów, ale także jeszcze mocniej podkreślono dynamiczny i emocjonalny design samochodu.

Cupra - Foto: materiał prasowy WP(lca.pl)

Bogato w standardzie
Standardowa wersja pojazdu została wyposażona m.in. w asystenta świateł drogowych High Beam Assist, dynamiczne kierunkowskazy, dyfuzor zderzaka tylnego w kolorze karoserii i 18-calowymi czarno-srebrnymi felgami aluminiowymi Machined Sport Black & Silver.

Ponadto, kierowcy Leona z silnikiem 150 KM mogą w standardzie korzystać z ekranu multimedialnego o przekątnej 25 cm (opcjonalnie 30 cm) oraz licznych technologii wspomagających jazdę, takich jak system kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania oraz ochroną pieszych i rowerzystów czy asystenta pasa ruchu Lane Assist.

Kierowcy mogą także cieszyć się sportowymi przednimi fotelami w kolorze czarnym z miedzianymi przeszyciami, sportową, podgrzewaną i skórzaną kierownicą z łopatkami zmiany biegów, systemem bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu KESSY, trzystrefową klimatyzacją, czujnikami parkowania z przodu i z tylu, elektrycznie regulowanymi, podgrzewanymi i składanymi lusterkami bocznymi, systemem CUPRA Connect, progresywnym wspomaganiem układu kierowniczego oraz aktywnym tempomat ACC.

Komfort, technologie i emocjonalny design
W ramach wyposażenia dodatkowego hiszpański producent udostępnił możliwość wyboru świateł Matrix LED, które po raz pierwszy zostały użyte w modelu Formentor. Reflektory umożliwiają jazdę z włączonymi światłami drogowymi przez cały czas, nie oślepiając innych użytkowników ruchu drogowego. Komplet diod LED włącza się i gaśnie sekcjami w czasie rzeczywistym na podstawie wykrytej przez przednią kamerę pozycji innych pojazdów poruszających się zarówno w tym samym, jak i przeciwnym kierunku. Pozwala to na zoptymalizowanie wykorzystania reflektorów, dzięki czemu ich światło jest wydajniejsze i bardziej precyzyjne.

Klienci, którzy zdecydują się na Leona w nowej wersji silnikowej mogą także wybierać spośród kilku pakietów: Comfort+, Design, Zimowy, oraz Skórzany w opcjach Black i Petrol Blue. Pakiet Design, zawiera m.in. charakterystyczny tylny spojler w kolorze czarnym i zewnętrzne listwy progowe CUPRA w kolorze ciemnego aluminium.

Auto można doposażyć w ponad 30-centymetrowy ekran multimedialny oraz skórzane fotele kubełkowe z kontrastującymi detalami na desce rozdzielczej – wszystko w kolorze Petrol Blue lub Black. Istnieje także możliwość uzupełnienia wyposażenia systemem BeatsAudioTM, elektrycznie otwieranym dachem panoramicznym oraz felgami z elementami w kolorze miedzi.

Opcjonalnie dostępne jest również zawieszenie adaptacyjne (DCC), które umożliwia zmianę twardości amortyzatorów w 15-stopniowym zakresie. Samochód można zamówić w wariancie z karoserią w matowych kolorach Magnetic Tech Matt lub Petrol Blue Matt, co nadaje mu unikalnego i sportowego charakteru.

 

CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Martorell, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie. 

W 2021 roku CUPRA utrzymała trend wzrostowy i napędzana sukcesem Formentora potroiła swoją sprzedaż, uzyskując poziom niemal 80 000 egzemplarzy.

Udowadniając, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują, w 2021 roku CUPRA zaprezentowała pierwszy w 100% elektryczny samochód marki – CUPRA Born. W 2022 roku firma poszerzyła gamę tego modelu o pojazdy z różnymi pojemnościami akumulatorów, a także o mocniejszą wersję e-Boost. Marka wprowadziła również ekskluzywną, limitowaną edycję modelu CUPRA Formentor VZ5.

W 2024 roku premierę będzie miał drugi całkowicie elektryczny model marki – CUPRA Tavascan oraz pierwszy zelektryfikowany sportowy SUV, czyli CUPRA Terramar. Rok później na motoryzacyjnym rynku pojawi się najbardziej radykalna interpretacja miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowana koncepcją CUPRA UrbanRebel.

CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona oraz sponsorem zawodów World Padel Tour i eSports Club Finetwork KOI. Wspiera takie projekty jak festiwal Primavera Sound oraz produkcja łodzi motorowych we współpracy z De Antonio Yachts.

Ambasadorzy marki stanowią część międzynarodowego zespołu CUPRA Tribe i chcą być siłą napędową zmian. Wśród nich są: miejski artysta działający pod pseudonimem TV Boy, złoci medaliści olimpijscy Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz zdobywczyni Złotej Piłki i najlepsza piłkarka FIFA, Alexia Putellas. Od 2022 roku polskim Partnerem marki CUPRA jest Szymon Godziek, zawodnik specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.


 

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama - sponsor działu
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,917s - V: A0.99 - C: 1 - D: 03.01.2024 12:58:53