25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Innowacyjna arteria, licząca 31 kilometrów, spowoduje, że podróż z Legnicy do czeskiej granicy zajmie teraz około jedną godzinę. Nowy odcinek połączy się z już istniejącym fragmentem S3 prowadzącym z Bolkowa do autostrady A4, kontynuując potem na północ w kierunku Zielonej Góry oraz Szczecina. Przewidziany odcinek od Bolkowa do Lubawki, mierzący około 31,5 km, zostanie wyposażony w dwie jezdnie, z dwoma pasami ruchu oraz pasem awaryjnym. Jednym z wyjątkowych elementów tej trasy będzie najdłuższy pozamiejski tunel w Polsce, mający 2,3 km długości i przebiegający przez skałę. Wzdłuż tunelu przewidziano również miejsce do lądowania śmigłowców.
Jednakże pojawia się pewne wyzwanie. Polska trasa kończy się na granicy w Lubawce, gdzie miała połączyć się z czeską trasą D11, umożliwiającą sprawną podróż do miejsc takich jak Hradec Kralove i Praga. Niestety Czesi mieli inne priorytety i nie rozpoczęli jeszcze budowy tej trasy. W optymistycznym scenariuszu przewiduje się, że przedłużenie S3 po stronie czeskiej będzie gotowe najwcześniej w połowie 2027 roku.
Dopóki jednak czeska droga nie powstanie, kierowcy jadący nowym polskim odcinkiem w kierunku granicy czeskiej będą musieli zjechać z nowej S3 dwa kilometry przed jej końcem i przejechać przez centrum Lubawki, aby dostać się na "starą" drogę nr 5 i przekroczyć granicę na przejściu Lubawka - Kralovec. To może oznaczać, że oszczędności czasu zdobyte na nowej trasie S3 mogą zostać stracone podczas dojazdu do starego przejścia.