Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Pojedziemy szybciej do czeskiej stolicy?
Autor: WP(lca.pl) - 2023-08-18 12:08:42
Na nowej ekspresowej arterii S3, która znacznie skróci podróż z Dolnego Śląska do Pragi, prace wchodzą w ostatnią fazę. Montaż barierek oraz porządkowanie poboczy wskazują na zbliżającą się datę otwarcia. Ta nowa trasa, łącząca istniejący odcinek S3 w okolicach Bolkowa z granicą Czech, planowana jest na otwarcie jeszcze w obecnym roku.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Innowacyjna arteria, licząca 31 kilometrów, spowoduje, że podróż z Legnicy do czeskiej granicy zajmie teraz około jedną godzinę. Nowy odcinek połączy się z już istniejącym fragmentem S3 prowadzącym z Bolkowa do autostrady A4, kontynuując potem na północ w kierunku Zielonej Góry oraz Szczecina. Przewidziany odcinek od Bolkowa do Lubawki, mierzący około 31,5 km, zostanie wyposażony w dwie jezdnie, z dwoma pasami ruchu oraz pasem awaryjnym. Jednym z wyjątkowych elementów tej trasy będzie najdłuższy pozamiejski tunel w Polsce, mający 2,3 km długości i przebiegający przez skałę. Wzdłuż tunelu przewidziano również miejsce do lądowania śmigłowców.

Jednakże pojawia się pewne wyzwanie. Polska trasa kończy się na granicy w Lubawce, gdzie miała połączyć się z czeską trasą D11, umożliwiającą sprawną podróż do miejsc takich jak Hradec Kralove i Praga. Niestety Czesi mieli inne priorytety i nie rozpoczęli jeszcze budowy tej trasy. W optymistycznym scenariuszu przewiduje się, że przedłużenie S3 po stronie czeskiej będzie gotowe najwcześniej w połowie 2027 roku.

Dopóki jednak czeska droga nie powstanie, kierowcy jadący nowym polskim odcinkiem w kierunku granicy czeskiej będą musieli zjechać z nowej S3 dwa kilometry przed jej końcem i przejechać przez centrum Lubawki, aby dostać się na "starą" drogę nr 5 i przekroczyć granicę na przejściu Lubawka - Kralovec. To może oznaczać, że oszczędności czasu zdobyte na nowej trasie S3 mogą zostać stracone podczas dojazdu do starego przejścia.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama - sponsor działu


Przyczyną pogrzebania czeskiego odcinka jest konkurencja jaką droga E-65 (s-3) stanowi dla drogi E-55. Po prostu Niemcy straciliby część ładunków przechodzących przez port w Rostock na rzecz Świnoujścia. A mó...
[Czaraj]
Wcale nie pojedziemy szybciej bo po stronie czeskiej nie ma odpowiednika S3, i długo nie będzie! NIESTETY Czytaj chłopie ze zrozumieniem,czy w Legnicy taka cimnota? Bez S-ki turlanie sie do Pragi ... fiu fiu. ...
[Czaraj]
Wcale nie pojedziemy szybciej bo po stronie czeskiej nie ma odpowiednika S3, i długo nie będzie! NIESTETY Czytaj chłopie ze zrozumieniem,czy w Legnicy taka cimnota?
[Basia]
Jako ciekawostkę podam ceny: Prom Świnoujście - Ystad - 540 zł za auto z kierowcą Prom Rostock - Gedser - 115 Euro plus 30 Euro za most nad Sundem plus dodatkowy koszt paliwa wynikający z dłuższej trasy przebyt...
[]
Przyczyną pogrzebania czeskiego odcinka jest konkurencja jaką droga E-65 (s-3) stanowi dla drogi E-55. Po prostu Niemcy straciliby część ładunków przechodzących przez port w Rostock na rzecz Świnoujścia. A mó...
[]
To świadczy o nieudolności polskiego rządu i jest m.in. pokłosiem konfliktu z Czechami w sprawie kopalni Turów. Tak skłóceni wewnętrznie i z zagranicą - z sąsiadami - praktycznie wszystkimi, byliśmy przed 2-gą...
[wyścigowy]
Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,866s - V: A0.99 - C: 1 - D: 03.01.2024 12:58:53