Ostatnie lata to bardzo intensywny rozwój wrocławskiego lotniska: budowa nowego terminala pasażerskiego, inwestycje w infrastrukturę, podnoszenie standardów obsługi pasażerów. Tylko w ciągu 10 lat inwestycje wyniosły 600 mln zł. Zrealizowano ok. 300 tys. operacji lotniczych, a z lotnisko skorzystało 25 mln pasażerów. To z myślą o nich tworzona i rozwijana jest siatka połączeń – w tej aktualnej na lato jest ponad 90 połączeń, z czego 4 to nowości. Z kolei sezon zimowy zapowiada się najatrakcyjniej w historii. W szczególności dotyczy to połączeń czarterowych, dzięki którym bezpośrednio z Wrocławia polecimy do Kenii, Dubaju, Omanu, a także na aż trzy Wyspy Kanaryjskie.
Znakiem rozpoznawczym wrocławskiego lotniska po oddaniu nowego terminala do użytku stała się przyjazna obsługa pasażerów. Potwierdzeniem tego jest m.in. miejsce w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych lotnisk w Europie według ocen wystawionych na platformie Google. – Jakość obsługi pasażerów była dla nas zawsze oczkiem w głowie. Wierzyliśmy bowiem, że niezależnie od tego dokąd podróżujemy, nasze wakacje zaczynają się właśnie na lotnisku – podkreśla Dariusz Kuś.
Przed Portem Lotniczym Wrocław kolejne intensywne lata. Trwa realizacja inwestycji o wartości 350 mln zł w ramach wygranego przez lotnisko konkursu na dofinansowanie rozbudowy infrastruktury tzw. podwójnego wykorzystania. Finalizuje się rozbudowa pierwszej w Polsce i trzeciej w Europie bazy technicznej Ryanaira. Rozwija się także baza WizzAira, a przewoźnicy zapowiadają zwiększenie częstotliwości obecnych połączeń i otwieranie nowych.
Dalszym rozwojem lotniska pokieruje nowy zarząd spółki. Funkcję prezesa pełnić będzie Cezary Pacamaj z wrocławskim lotniskiem związany od 4 lat – początkowo jako członek Rady Nadzorczej, a od 3 lat jako wiceprezes portu. Z kolei stanowiska wiceprezesów obejmują Przemysław Myszakowski i Karol Przywara.