25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Zderzenie zostało przeprowadzono na torze testowym w czeskiej miejscowości Úhelnice. W obu pojazdach znajdowały się cztery manekiny przypięte pasami. Po analizie wszystkich danych, eksperci ds. rozwoju technologicznego doszli do jednoznacznego wniosku: pasażerowie obu samochodów, w przypadku prawdziwej kolizji, wyszliby z takiego wypadku bez szwanku.
Inspiracją dla wykonania tego testu zderzeniowego był prawdziwy wypadek samochodowy, który przekazano do analizy zespołowi badawczemu Škoda Auto ds. bezpieczeństwa ruchu. Fotografie wykonane podczas testu pokazały, że cała siła zderzenia przy prędkości 90 km/h została pochłonięta przez przednią część samochodu. Przestrzeń wokół pasażerów w żaden sposób nie została zdeformowana.
Podczas analizy ujęć pochodzących z kamer wykonujących setki zdjęć na sekundę, widać wyraźnie natychmiastową reakcję elektronicznych systemów w samochodzie, które aktywują takie elementy bezpieczeństwa, jak napinacze pasów czy poduszki powietrzne. Już po upływie 45 milisekund od pierwszego zetknięcia zderzaków, wszystkie poduszki były gotowe do przejęcia energii ludzkiego
Choć był to inny rodzaj uderzenia i prędkość zderzenia była wyższa niż w testach Euro-NCAP, to podczas testu użyto metodologii porównania siły nacisku na pasażerów, stosowanej przez to stowarzyszenie. Dzięki zdjęciom, można dokładnie stwierdzić, ile punktów przyznałoby Euro-NCAP, oceniając samochód. Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów siedzących w Superbie Combi określono by na poziomie 98,25%. Z kolei bezpieczeństwu dzieci podróżujących tym samochodem przyznano by komplet punktów, czyli 100%. Dla Škody Yeti wartości te wyniosłyby odpowiednio: 99,94% dla dorosłych i 93,19% dla dzieci.